Jean’s Social Shop

De opening van mijn gloednieuwe Anderzorg Shop!

Komt dat zien! Ik heb vandaag mijn eigen Social Shop geopend, waarin ik de voordelige en goede zorgverzekering van Anderzorg promoot. Het is een van de goedkoopste van Nederland. Ik ben er zelf ook klant.

Ik denk dat ook jij hiermee flink op je premie kunt besparen en tip je graag over de Anderzorg zorgverzekering. Kijk hier om naar mijn Social Shop te gaan en te zien hoe dit werkt.

Als je ook overstapt naar Anderzorg en een verzekering sluit via mijn Social Shop, dan mogen we samen een beloning van maar liefst € 40,- per polis verdelen. In mijn shop zie je hoe ik die verdeling voorstel.

Bekijk mijn shop >>

http://www.socialshop.nl/jeantabor

Groeten,

Jean Tabor,
Eigenaar Jean’s Social Shop

About jeantabor

Husband, Traveller, Chocolate Salesman, Internet Marketeer & Expert in Weight Loss for Women and Lifestyle

Posted on 21 November 2012, in Nieuws en politiek and tagged . Bookmark the permalink. Leave a comment.

Leave a Reply

